Beställning av extra nycklar
BRF Halvmilen 12 använder Söderlmalmslås som leverantör
För att beställa extra nyckel till din lägenhet behöver du som medlem kontakta nyckelansvarig i föreningen via föreningens mejladress halvmilen12@gmail.com och lämna följande information:
Namn
Mobiltelefon
Personnummer
För att göra beställningen behöver nyckelansvarig även den 3-4 tecken långa koden på nyckeln - oftast 1 eller 2 bokstäver och därefter två siffror eller bokstäver, t.ex. X47A. Denna kod är oftast präglad på nyckeln, och behövs vid beställning av ny nyckel.
Enklast är att ta en bild av nyckeln och skicka den till nyckelansvarig.
Nyckelansvarig skickar en rekvisition till Södermalmslås, och den medlem som beställningen avser får ett sms när nyckeln är klar för att hämtas och betalas hos Södermalmslås på Bondegatan 1.
Vanligtvis tar det ca en vecka från att du skickat uppgifterna, tills det att Södermalmslås har nyckeln klar.